środa, 13 lutego 2013

Superfrog HD!


Stało się!
To, co do tej pory było dla mnie jedynie marzeniem, jeszcze w tym roku ma stać się ciałem! Jedna z najwspanialszych przygód mojego dzieciństwa ma pojawić się na PS3 i PS Vita! Król platformerów, jedyny i niepowtarzalny, superbohater na miarę naszych czasów! Panie i Panowie, oto i on we własnej osobie:


Jakiś czas temu w jednej z dyskusji powiedziałem, że jeśli ktoś weźmie starego Superfroga, upcha go na płycie BD z kompletem pucharów jako jedyną innowacją, to jestem gotów pobiec do sklepu i nabyć to cudo za 219zł. Nic takiego raczej się nie zdarzy, bo obserwując poprzednie kroki developera można wnosić, że raczej będzie to tytuł wydany w „popierdółkowatej” kategorii gier z PSN, ale z drugiej strony, skoro Rayman pokazał, że można sprzedać w tych czasach pięknie wyglądającego platformera 2D, to dlaczego nie miałby tego potwierdzić jeszcze dobitniej mr. Superfrog?!

Teraz pędzę do laryngologa, bo kiedy taka wiadomość uderza w twarz z rana, to kość nosowa pęka w mak. Zakrzyknę jeszcze tylko „YABADABADOOOOO!” i zakończę źródłem wiadomości:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz